martes, 19 de julio de 2016

Exfoliant "Dia de la mare"

En l'escola sempre faig un regal per a la mamà.
Intente buscar cosetes que després tinguen un ús
 i no vagen directament al fem.

 Aquest any vaig pensar en fer aquest exfoliant.

Vaig escollir un pot com de melmelada
 perque és un producte per nutrir la pell.

Els alumnes varen mesclar el sucre bru, l'oli d'aloe vera
 i l'essencia d'eucalipto. El producte ja està elaborat !!

Simplement després cal apegar l'etiqueta amb els ingredients,
 com si fora un producte de compra.

Finalment penjar l'etiqueta amb el missatge.





Les mares varen poder utilitzar aquest exfoliant tranquilament 
perque tots els productes utilitzats eren comercialitzats.

Jo el vaig gastar i la veritat em va agradar molt.


2 comentarios:

  1. Ideal!! M'agrada la teva creativitat i la teva originalitat dia a dia a l'escola, ets una màquina i tens molta raó, crec que és important fer detalls amb un sentit i amb una utilitat per què ja sabem, que gran part dels treballs que no tenen aquest sentit van a parar al fem. Enhorabona per aquest detall per al dia de la mare.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltíssimes gràcies!!
      Pense que és important que els alumnes aprenguen a fer productes ells mateixos sense la necessitat de comprar-los i sobretot gaudint de l'elaboració.

      Eliminar