jueves, 16 de octubre de 2014

Aniversari de Jordi

Hui vos mostre la decoració de l'aniversari del meu nebot Jordi. 
Ha complit 6 anys i volia la temàtica de circ.
Jeje...i la tia es va posar mans a l'obra...

Com que la data era el 12 de setembre i jo soc mestra em venia un poc mal de temps fer alguna cosa molt elaborada, per la qual cosa vaig pensar en comprar per internet un kit imprimible i editable.
Aquestos kits són molt guapets, tenen de tot per a ambientar una festa sense utilitzar maquinaria ni gastar material d'scrap.

Este imprimible és de la pàgina "Todo bonito" i una vegada descarregat pots posar el text que vullgues en cada disseny. 

Per tal de que eixira amb la major qualitat possible varem anar a una imprempta.

He de dir que la gran part de la feina de retallar i pegar la varen fer entre la meua germana, la meua neboda i el meu cunyat, ja que per a mi era una època de molt de treball en la feina.

Bé, prou d'explicacions i passe a mostrar-vos el resultat.

Cartell d'ambientació

Cartell d'ambientació

Davant de cada xiquet hi havia un gorret, una servilleta i un nas de pallasso.

Els entrepans
Decoració de la taula
Raconet amb les roses i les xuxes per a que cada xiquet s'enduguera de record.

Aquestos detalls varen quedar molt guapets!!!

Aaaah!! se m'oblidava la invitació...


No vos puc mostrar el pastís perquè no vaig poder fer foto.
 He de dir que no el vaig fer jo. 

Estava molt bonic!!!

I això és tot, espere que vos haja agradat.
Molts besets!!!

1 comentario:

  1. Aisss ja tenia ganes de veure el muntatge final i complet d' aquesta festa! El kit és una meravella i queda molt divertit per a xiquets d' eixa edat. El teu Nebot estaría desvanit de tindre a la tia que té! Artista enhorabona

    ResponderEliminar