sábado, 18 de octubre de 2014

Aniversari Pau 39

El 9 d'octubre a banda de ser el dia festiu de la Comunitat Valenciana, és l'aniversari del meu home. 
Acostume a fer una targeta a les persones que m'ho demanen o per a la familia en dies especials, així que no podia faltar la targeta d'aniversari per a Pau.

Vaig començar sense tindre clar com anava a fer-la, simplement vaig agafar una cartolina que pensava que tenia el color  apropiat, deprés amb retalls que guarde d'altres treballs vaig anar apegant i combinant.

De vegades, quan no tens la pressió d'una comanda i tens la seguretat de que siga com siga el resultat la persona ho valorarà igualment, et dona tranquil.litat suficient per a fer coses sense por a enganyar-te. I això és el que em va passar en la creació d'aquesta targeta.

Bé, prou de parlar, jeje...
Ahí està el resultat:


La portada està confeccionada amb papers de color roig i blau amb diferents decoracions. Com que era un aniversari calia posar el nombre d'anys que complia, el seu nom i la data.
Vaig posar tul arrugadet, no havia utilitzat mai tul en les targetes però crec que no serà l'última vegada.

La targeta era un triptic.

En la solapa de l'esquerra i la part central hi havia un troç de tela que vaig comprar. Aquesta tela estava decorada com a etiquetes i vaig elegir una que posava family. Al costat vaig posar  un arbre de fusta pintat daurat i amb cors troquelats en color granate fent l'efecte dels fruits. A més de 3 cors, un amb el meu nom, i els altres dos amb el nom de les dos xiquetes que tenim.

 En la solapa de la dreta hi havia una targeta on estaven estampats dos segells amb missatges d'aniversari.

I al plegar la solapa de la dreta estava la paraula "Familia" troquelada amb altres decoracions.


I per la banda de darrere continua la decoració, a més d'incloure el meu segell personal.

Fins la pròxima entrada!!!
Besets!!!


2 comentarios: