domingo, 9 de noviembre de 2014

60 aniversari Isabel

Esta targeta la vaig fer per a un 60 aniversari. Li l' anaven a regalar els amics junt a altres regals. Jo sempre que em demanen alguna cosa indague un poc sobre els gustos de la persona a la que va dirigida. En aquesta ocasió em varen dir que li agradaven molt els detallets i que al llarg de la seua vida sempre havia tingut gossets yorkshire. També volien prou de lloc per a signar tots els amics, així que amb aquestes premises vaig idear la següent targeta.


La part de davant tenia una gran papallona que vaig embossar amb la big-shot, una sil.lueta de pastís, una bujaqueta decorada amb el seu nom en forma de banderetes de flors i un tag on estava el nombre 60 com a protagonista de la celebració.

 El tag per davant i per darrere.

La part de dins: a l'esquerre la imatge d'un yorkshire amb la paraula tendresa. i algun detall. A la part de la dreta una bujaca on vaig col.locar un diptic de manera que pugueren signar tots els amics i escriure el que vullgueren.
 El diptic: per davant i per darrere.
i obert.


Al llevar el diptic queda la bujaca buida i li vaig posar estos detalls.

 I esta és la part de darrere de la targeta.
 Espere que vos haja agradat.
Fins la pròxima!!!
Besets!!!

2 comentarios:

  1. El que més m'agrada dels teus projectes, és com t'ho busques per a que el projecte tinga eixe toc personal que la personal a la qual va dirigida, es mereix. La tarjeta es fantástica i el detall del gosset és xulissim. Ho has dibuixat tu? Besets

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies pels teus comentaris!!! Sempre tan motivadors.
      Jeje, no he fet jo el dibuix, el vaig traure d'eixe magatzem extraordinari que es diu Internet que ja no podria viure sense ell. M'alaga que pensares que podia fer-lo jo, ojalà, ja m'agradaria però no tinc tant de nivell.
      Besets!!!
      Moltes gràcies.

      Eliminar