sábado, 31 de enero de 2015

Àlbum Altea

Per fí vaig a fer una nova entrada. He estat prou dies sense penjar res però si que anava fent cosetes, com sempre al meu ritme...

Ja tenia ganes de mostrar-vos este album. L'he fet per a una xiqueta 
de 4 anys i majoritariament he utilitzat els papers de Tilda,
 que personalment m'encanten.

El tamany de l'àlbum és de 27x27,  resulta prou gran perquè
 volia aprofiar al màxim els dibuixos dels papers però al mateix
 temps volia utilitzar-ne un per a la portada.

Espere que  vos agrade.



Primera pàgina.




És un desplegable on caben 2 fotos.




 

Per posar una foto dins.



La majoria dels espais per a les fotos són de tamany 15x20 i algunes més grans en forma de quadre per a fotos més especials.

Besets!!!


4 comentarios:

  1. Què guapet, eixos papers són especials, fan que el treball resalte!!!!!

    ResponderEliminar
  2. M'agrada moltíssim l' àlbum, amb cada projectes que fas et millores molt i sempre em sorprens amb eixes mans que tens. He de dir que en persona encara guanya molt més aquest àlbum i a seguir un plaer col·laborar una mica amb ell encara que ens va costar posar-nos d'acord, jejeje. A seguir així de bé i un beset artista

    ResponderEliminar
  3. Gràcies Raquel, com sempre em dones un feedback que agraisc, besets!!!

    ResponderEliminar