sábado, 10 de enero de 2015

Llibretes per a un curs

Vaig mostrant-vos algunes cosetes que fa temps que vaig fer però encara no havia tingut temps de posar-les al blog.
Són unes llibretes que la meua amiga Trini em va demanar per a ella i una amiga seua per a assistir a un curs. Li feia goig tindre els apunts ben replegats i organitzats en una llibreta un poc especial així que va pensar en mi per a que li la fera.
El tamany és d'un full de DIN A4 perquè era lo millor per a agafar apunts al curs i per a poder guardar algun full que de segur faciliten allí. Aleshores vaig fer dos bujaques a l'interior de les portades i així queda tot ben organitzat.


A l'esquerra està la bujaca i a la dreta el nom del curs.
No vaig fer una decoració amb volum per a evitar que hi haguera bultos i facilitar així la presa d'apunts.

Les portades eren molt paregudes encara que no idèntiques.







.                                             Gràcies per visitar-me.
Besets!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario