martes, 20 de enero de 2015

Quadres: estampació de mans

Esta vegada vos mostre l'estampació de les mans de les meues filles
 en argila blanca. 

En primer lloc vaig fer una boleta que vaig aplanar. Després, vaig marcar la maneta de cadascuna i vaig deixar secar almenys 3 o 4 dies.

A continuació vaig voler pintar la palma de la mà en rosa pàlid
 i la part de fora de daurat.

Quan vaig marcar les mans vaig tindré la precaució de fer un foradet a la part de dalt per després passar una cinta i fer el llaç.

Per últim, vaig tallar un cartró gros a la mida de cada mà 
al que vaig apegar damunt un paper decorat que combinava a la perfecció
 amb els colors elegits.

Noa, 4 anys (Nadal 2013)

 Blanca, 1any (Nadal 2013)

Espere que vos agrade.
Besets!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario