lunes, 29 de septiembre de 2014

Blanca 1 any "Rosa-Pink"

S'apropa la data del segon aniversari de la meua filla Blanca i encara no vos he mostrat el que vaig fer per al seu primer aniversari,  així que vaig a mostrar-vos el que vaig preparar perquè sino se m'ajuntarà amb el segon aniversari.
Va ser de les més completes he fet.
 Blanca complia 1 any i haviem de celebrar-ho.
M'agradava la idea de que fora rosa i blanc...i després de molt pensar aquest va ser el meu treball.

Vaig vore per Internet un pastís fet amb tres whasi tapes, així que vaig agafar la idea i la vaig complementar amb la puntilla, cinta, llacet, pates, puntets de glossy i la veleta.
Aquesta va ser la invitació que vaig fer per als familiars.


I qualsevol aniversari ha de comptar amb un pastis dolç...vaig decorar fins i tot el ciri perquè no trobava cap que m'agradara.
És un pastís amb cobertura de fondant, decorat amb motlles de formes i perles blanques.


La taula dolça comptava amb diverses coses, totes fetes per mi.





Aquestes magdalenes he de dir que són comprades perquè no em donava ja temps de fer-les, però li vaig posar un palet amb el nombre 1 i en mig un 1 de fusta decorat.


Em vaig atrevir a fer uns cake-pops decorats amb xocolate rosa i una cinteta al palet.


La taula comptava amb una papallona de fusta decorada amb el mateix estil que el nombre 1.


Una copa d'espongetes de sucre.


Un gorret amb el nombre 1.


I aquestos gotets que anaven amb una canyeta de color rosa i blanc i una etiqueta amb el nom de Blanca i una corona. Després, en el moment de berenar vaig fer un batut de platan i vaig posar unes gotetes de colorant roig per tal que es quedara de color rosa.


Per a finalitzar vos mostre cada lletra del banderí per tal que pugau apreciar els detalls de cada lletra.



Amb els globus de puntets i el 1 de protagonista.


Espere que vos haja agradat!!!
Besets!!!

4 comentarios:

  1. Mare meua quina feinada, tot pensat amb el més mínim detall. Les targetes fantàstiques, però la taula dolça amb eixe pastís....un conjunt meravellós. Desitjant veure la festa del segón aniversari de Blanca. Besets

    ResponderEliminar
  2. Moltes gràcies pel comentari, jeje quasi se me junta amb el d'aquest any que el celebrem aquest diumenge 5 d'octubre. Ja vos el mostre...besets.

    ResponderEliminar
  3. Una artista a mil per hora, jejjejeje. Eres autèntica. Tot perfecte, quines ganes de vore el segon. Besets

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jijiji, si vaig a tope...però treballant i amb filles menudes no es pot anar sosegada...però que t'he de contar a tu...Besets

      Eliminar