viernes, 26 de septiembre de 2014

Targeta 90 anys

La "uela" del meu home complia 90 anys i calia celebrar-ho. Per a eixe dia vaig fer com no podia ser d'altra manera una targeta-record.

 Esta targeta és del tipus cartereta que tant m'agraden a mí. On dins té una butxaca per poder posar un gran tag on els convidats poden signar i posar algunes paraules.
És una pena però no vaig pensar en fer fotos de la part de dins.


La vaig fer folrant una cartolina del paper decorat que es veu a la fotografia. El borde de la solapa el vaig acabar amb el whasi i una cinta de zig-zag i un llaç de puntilla.
La etiqueta del nom ve decorada amb una flor de fusta pintada en dorat i el nombre 90. Per últim, per donar-li importància a la decoració del paper vaig voler posar-li un poc de glossy a la flor que queda a la dreta de la targeta.

Espere que vos haja agradat.
Besets!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario