domingo, 7 de septiembre de 2014

TARGETA DIA DELS ENAMORATS -- FEBRER '14

Continue mostrant treballs anteriors. Aquesta targeta la vaig fer per felicitar el dia dels enamorats a Pau (el meu home). No va ser una targeta sols de la meua part sino que també en nom dels meus solets, Noa i Blanca.


Com no podia ser d'una altra manera, vaig elegir papers amb corets. La targera s'obria cap a dalt on es podia vore tres butxaquetes. una més gran dalt, i dues més menudes baix.
El fons de la targeta el vaig fer amb un segell de partitura en color dorat i després acabat amb la tècnica de l'embossing. De la matixa manera estàn fets els corets de la part de baix.


Cada  butxaca contenia un coret, que per la part de darrere hi havia una expresió d'estima cap a Pau. Com que Blanca tenia sols 18 mesos, simplement li vaig estampar el ditet.



Espere que vos haja agradat!!!

Besets!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario