viernes, 5 de septiembre de 2014

TEMÀTICA FROZEN

En aquesta entrada vos mostraré la decoració que varem elegir per a l'aniversari familiar de la meua filla Noa. La temàtica aquest any no podia ser d'una altra manera que de "FROZEN", l'última princesa de Disney.

Per a la invitació vaig elegir la forma d'un gelat amb les tonalitats blaves de Frozen.  Per una banda tenim una cartolina de purpurina decorada amb floquets de neu, el nom de la xiqueta i una composició de cintes unint les cartolines i el pal.


Per la banda de darrere una cartolina blanca amb el text de la invitació i un troquel d'una mà oberta, donat que complia 5 anys.


Per a ambientar el menjador vaig comprar un número 5 que vaig decorar amb whasis, gotes glossy color blau, brillantets, ...


Un banderí sencillet ...

 La corona no podia faltar!!!
La vaig fer amb cartolina de purpurina i brillantets.


I per últim el pastís!!!
És un pa de pessic (bizcocho) amb capes de xocolate per dins. Per fora decorat amb fondant blanc i blau, i els floquets de neu amb purpurina.


Vaig optar per comprar els ninotets i posar-los damunt, així després pot jugar amb ells.





Tenint en compte que va ser una decoració realitzada en 2 dies, crec que al final va resultar graciosa.

Besets!!!


2 comentarios:

  1. Una festa pensada amb el més mínim detall. Les targetes molt originals i amb eixe paper amb purpurina, li done el toc especial de Frozen. El número 5 genial amb eixa decoració que li dona un aire d'hivern. Els banderins una pasada amb eixe troquel de floquets de neu i com no, el pastís..... segur que estaría boníssim per qué té un aspecto inmillorable. Tens unes manetes que qualsevol cosa ho superes amb nota!! Besets

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Amb este comentari me'n vaig a dormir més contenta que unes castanyoles. jijiji
      Sempre mires amb molt bons ulls. Moltes gràcies!!!
      Mmmmuuak!!!

      Eliminar