jueves, 21 de agosto de 2014

DISTRIBUCIÓ DE TAULES

En esta ocasió vos vaig a mostrar un treball que vaig fer per a una comunió. L'objetiu era posar la distribució dels convidats en les taules...lo que habitualment trobem a la porta del saló per saber en quina taula t'has d'asseure. La xica que m'ho va demanar volia que fora un poc original i no estagueren sols els cartonets i ja està. Li agradava la idea de posar quadrets. Vaig visitar varies botigues on trobar quadres que anara a la idea marinera i pirata de la temàtica de la comunió. I aquest va ser el resultat.


Vaig folrar una fusta amb una tela de sac per davant i per darrere. Després vaig posar en cada quadret els noms de cada comensal. Al mig un cartellet amb el nom del xiquet que prenia la comunió i decorat amb elements trets de la mar.


Cada taula tenia un nom, en aquest cas Àncora, però també estava, Tresor, Vaixell, Mapa i Timó. Qué després al entrar al saló podien trobar el cartell del nom en cada taula. És una llàstima però no vos puc mostrar estos cartellets perquè no vaig fer fotos.

He de dir que al natural estava més bonic, però sols vaig fer fotos amb el mòbil.

Fins prompte!!!



1 comentario:

  1. Guauuu cada cosa que fas hem sorprens!! Una passada la distribució de taules i com no, una comunió cuidada al més mínim detall. Besets

    ResponderEliminar