jueves, 7 de agosto de 2014

REPTE 76 ...amb tela

En primer lloc vull agraïr la creació d'aquest blog a Raquel Coscolla, de somnisdscrap, que amb la seua ajuda he pogut introduir-me en aquest món tan emocionant.

Amb aquesta entrada inicie el meu blog i ho faig participant amb el repte que ens proposen "Retos de scrap".
El repte consisteix en utilitzar tela i jo vos presente la botella que vaig fer com a invitació d'una comunió. La comunió estava ambientada amb la temàtica pirata i per aquest motiu vaig escollir una botella on els mariners posaven els missatges. En aquest cas el missatge era el text de la invitació de la comunió.


Per a decorar he utilitzat tela de sac tintada de color blau, troquels amb motius mariners (timó), segells (brúixola), colgants (estrela de mar i àncora)....i no podia  faltar l'arena de la platja.

En la etiqueta que penja vaig posar el nom dels convidats.




Dins estava el text de la invitació que vaig enrotllar i enganxar a un filet per tal de que es poguera traure amb facilitat. A l'altra part del fil estava el tag del nom  dels convidats.


Així va quedar tot el treball...


Desitge que vos agrade. Vos espere en la pròxima entrada on continuaré mostrant-vos coses d'aquesta comunió.

3 comentarios:

  1. Fantàstica interpretació d'allò que volíen amb la temàtica pirata. És una invitació molt treballada, aconseguida i original. Enhorabona

    ResponderEliminar
  2. wow que maravilla de botella, me gusta mucho con la tela y la arena. Besitos y gracias por participar en el reto.

    ResponderEliminar
  3. WOW!!!!!! Me parece un trabajo espectacular, es muy bonito y elegante y una gran idea para regalo de comunión, muchas gracias por participar con nosotras en Retos de Scrap, besitos ♡

    ResponderEliminar