domingo, 10 de agosto de 2014

FELICITACIÓ DE NAIXEMENT

Aquesta targeta la vaig fer per felicitar un recient naiscut. Vaig posar en seu nom en les banderoles,  però al mateix temps  les clauetes dels dos corets que el xiquet amb el seu naixement havia deixat conectats per sempre.

El detall del coret i les clauetes!!!


A l'obrir la targeta hi havia dos butxaques, una hi havia un escrit i en l'altra un enorme tag per tal de que els pares puguen estampar la maneta del xiquet per un costat i el peuet per l'altre.


Espere que vos haja agradat.

2 comentarios:

  1. Que bonica t'ha quedat!! La combinació de colors fantàstica i com sempre, enamorada de les llaçades perfectes que fas. Besets

    ResponderEliminar
  2. Hola Clara! Soc la cosina de Raquel, que m'ha animat a pasar-me pel teu blog. M'agrada molt el que has penjat, així que em quedaré per veure més coses:) (i m'he fet seguidora jeje)

    Et deixe el enllaç del meu blog per si vols pasar-te i seguir-me també

    http://entrenubesdescrap.blogspot.com.es/

    bessets

    ResponderEliminar