miércoles, 20 de agosto de 2014

VARIS XUPETERS

Aquests són xupeters que he anat fent quan tenia ratets i algunes amigues els han regalat als seus familiars o amics.



Les fotos no tenen molta qualitat, i és que estan fetes amb el meu mobil que té una càmera prou roïneta. Però és que en principi sols volia fer fotos per guardar-me jo la idea i no tenia la intenció de fer-me un blog.



Abans no posava automàtics per penjar el xupló, sinó que els enganxava amb un "clec" menut i adornat amb un botonet menut. Tot ben cosidet.


Aquest és un que vaig fer per un xiquet i vaig pintar la primera lletra del seu nom a mà.


Este també quedava molt vestidor.


Amb este vaig innovar un poc. Volia provar d'utilitzar una paper decorat per folrar el  botó. Evidentment havia de plastificar el paper primer per tal que la baba i menjar del bebé no acabara destrossant el paper.


Com que el paper plastificat quedava prou gros em va costar un poc de folrar el botó. 
L'invent no va estar del tot mal donat que aquest xupeter l'utilitza la meua filla i ha donat bon resultat.

Fins la pròxima!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario