jueves, 21 de agosto de 2014

TARGETA GERARD

Aquesta targeta la vaig fer per a un naixement, la persona que me la va encomanar no em va dir cap directriu, per tant vaig poder posar el que vaig voler. Tenia ganes de fer una targeta de xiquet amb eixe turquesa envellit i havia comprat varies coses que li podien combinar. Ara era el moment d'utilitzar-ho, i va quedar així.

La targeta té com dos portetes que s'obrin per deixar vore tres butxaquetes interiors.


Una butxaca té una tag on vaig posar una cigonya amb el bebé. El tag per darrere té uns segells com de correus on posa que l'enviament és urgent i important...i com no... que ve de Paris.


Aquesta frase m'encanta posar-la quan es tracta d'un naixement.


I en la tercera butxaca un tag amb la paraula "enhorabona" que és el motiu de la targeta.


 La targeta la vaig donar amb un sobre també decorat amb els papers de la targeta i un altre motiu de bebé.


La part de darrere del sobre té un segell de tela amb la paraula "life", que simbolitza la nova vida.


Espere que vos agrade!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario