jueves, 21 de agosto de 2014

TARGETA D'ANIVERSARI - MªJOSÉ

Una vegada més he de disculpar-me perquè les fotos no tenen la nitidesa que m'agradaria però són fotos que feia de record sense intenció d'utilitzar-les per penjar a cap blog.

Aquesta targeta la vaig fer per felicitar a una amiga pel seu aniversari. Era la primera vegada que gastava aquesta plantilla per a troquelar la portada i he de dir que em va costar prou traure-la sense que es trencara. Però amb un poc de paciència va eixir perfecta.
Al mig li vaig posar un altre paperet amb roig per donar-li un poquet de color i vaig enganxar un llaç de puntilla amb un parotet i una mini bandereta lateral amb el seu nom.


S'obria per la meitat com les típiques targetes i dins podiem trobar dues butxaques.


Les butxaques tenien forma d'ones i anaven rematades amb brillantets.
En la de la dreta hi havia una cartolina amb embossing i per la banda de darrere la vaig deixar buida per tal que els amics la poguerem signar.

 

Donat que l'aniversari coincidia amb una acampada que varem fer junts, el tag feia referència a esta eixida.


Quedava molt dolceta, perquè vaig elegir colors molt suaus.

Fins la pròxima entrada!!!

2 comentarios:

  1. M'agrada moltíssim com t'ha quedat aquesta targeta!! Mira que aquest troquel és una mica difícil a l'hora de llevar-ho de la placa però amb eixa paciència que tens, t'ha quedat una targeta molt bonica!! Besets

    ResponderEliminar
  2. Raquel, eres un sòl, sempre amb eixos comentaris que m'animen moltíssim i valore tant.
    Moltes gracietes!!!

    ResponderEliminar