jueves, 14 de agosto de 2014

LLIBRETA DE FRASES - LUCIA

La idea d'aquest tipus de llibreta em va sorgir perquè com a mare vaig trobar la necessitat d'anotar-me tots els raonaments graciosos que anaven fent les meues filles. Em vaig adonar que passat un temps volia recordar aquelles paraules tan gracioses que havien dit i no ho conseguia. Així doncs, vaig idear aquest tipus de llibreta per anotar totes les ocurrències i moments que no volia oblidar.

Per al naixement de nous bebes crec que és un regal molt profitós.
A vore si vos agrada...

He utilitzat papers amb dos tonalitats de rosa per donar-li major importància al nom de la xiqueta. 
I el tancament utilitzat és amb un ullal i un brad abraçats amb una gometa.

 La part interior també ve decorada. La primera fulla ja comença amb una pauta per tal que els pares puguen anotar lliurement en l'espai les explicacions més gracioses de Lucía.



En les pàgines interiors vaig combinant frases fetes a l'ordinador, amb segells de frases o de dibuixets.

La part interior de la contraportada també va decorada amb un segell acabat amb embossing i una nineta enmig.

Fins la pròxima!!!








2 comentarios:

  1. Xulissímaaaa!! Eixe papar de la portada i contraportada és una passada i l'organització de la llibreta molt bona!! Enhorabona, segur que als pares de Lucia els agrada molt. Muaa

    ResponderEliminar