martes, 26 de agosto de 2014

SAMARRETA DE SABATETES DE BALLET

En esta ocasió vos mostre un treball de patchwork. Ja sabeu que a mi m'agrada provar de tot i aquesta tècnica també em va cridar l'atenció. Realment es sembla prou a l'scrap, perque s'utilitzen diferents teles que cal combinar, també cintes, llacets, botons, brillantets, lentejueles, ...


Aquesta samarreta és molt sencilla. Em vaig dibuixar dues sabatetes de ballet que després vaig retallar en tela, li vaig posar el paper que pega la tela pels dos costats i ho vaig planxar.Una vegada queda pegat ma mare em va enseñar a fer un cosit en forma de T per fixar els bordes de la tela i que no es separe amb l'ús i la llavadora.  Després vaig decorar les sabatetes amb llacets blancs i un llaç gran verd per simular que estan penjades. Finalment vaig cosir un botó de decoració.


No hay comentarios:

Publicar un comentario