miércoles, 27 de agosto de 2014

FALLA ESCOLETA BLANCA 1 ANY

Continue amb les manualitats de les falles. Esta vegada era per a la falla de l'escoleta de la meua filla Blanca.  Era una aportació voluntària per col.laborar amb el treball de les mestres.
La temàtica era del circ i vaig elegir un malabarista. Havia de ser una figura que tinguera prou estabilitat i per això la base va ser una caixa de sabates.


Vaig folrar dos tubs de paper de cuina amb goma-eva per als braços que vaig col.locar als estrems i també la caixa central. Les mans estan fetes amb dues esponjes retallades en forma de mà. 
De mà a mà vaig atravessar un fil d'alam insertat de boles de suro pintades de colors.


El cabell també era d'esponja a tiretes que després vaig pintar amb sprai ocre.


Per últim, el cap el vaig fer amb un globus al que vaig pegar cintes de paper amb cola en aigua.
I la cara amb goma-eva. 
El més graciós era la cara que vaig intentar fer una expressió d'espant com si li anaren a caure les boletes.


I per supost no podia faltar la crítica.

Jeje...va resultar una figura molt escolar però crec que va estar divertida.

Fins l'altra!!!




No hay comentarios:

Publicar un comentario